Webinár je vhodný pre všetkých, ktorí sa vo svojej profesii stretávajú s problematikou zákazníckej skúsenosti.

Dátum školenia
4. mar
2021
Účastnícky poplatok
Zadarmo
Miesto
Online

Jazyk
Slovenský

Na webinári budú odborníci na CX diskutovať o tom, kto sú lídri v hodnotení zákazníckej skúsenosti na Slovensku, ktorým sektorom sa darilo a ako zmenila pandémia zákazníka.

Program:

  • Ako sa zmenilo správanie zákazníkov v roku 2020 a ktoré značky sú na Slovensku najobľúbenejšie (Peter Rado, CX líder, KPMG na Slovensku)
  • Ako pandémia zmenila DNA zákazníckej skúsenosti (Tomáš Potměšil, Head of Customer & Strategy Advisory, KPMG Česká republika)
  • Panelová diskusia o CX so zástupcami vybraných značiek
    • Marek Mikle, riaditeľ marketingu v Unione
    • Martin Gazárek, riaditeľ zákazníckej divízie ČSOB
    • Dušan Švalek, riaditeľ Slovak Telekomu
    • Eva Kianičková, riaditeľka zákazníckeho servisu v Martinuse

Dôležité informácie:

Prezentácia bude prebiehať online cez MS Teams. Ak nemáte nainštalovaný MS Teams, tiež sa môžete zúčastniť, video hovor budete mať pomocou Vášho prehliadača. Zaregistrujte sa cez prihlášku nižšie do 3.3.2021. Pozvánka s linkom na pripojenie bude zasielaná deň pred webinárom. Iba zaregistrovaní účastníci dostanú link na pripojenie sa na webinár. V prípade otázok kontaktujte Sylviu Klobučníkovú na sklobucnikova@kpmg.sk.

Lektori
Peter Rado
Peter Rado
CX líder
KPMG na Slovensku
Tomáš Potměšil
Tomáš Potměšil
Head of Customer & Strategy Advisory
KPMG Česká republika
Rozvrh:

Od 10,00 do 11,30

Ďalšie školenia