Ak ste odborníkom v oblasti financií alebo máte prehľad v slovenských účtovných predpisoch, ale zatiaľ nemáte dosť vedomostí či skúseností s medzinárodnými účtovnými štandardmi IFRS, DipIFR je práve pre Vás.
Webinár: Nová éra zákazníckej skúsenosti
Webinár je vhodný pre všetkých, ktorí sa vo svojej profesii stretávajú s problematikou zákazníckej skúsenosti.
Na webinári budú odborníci na CX diskutovať o tom, kto sú lídri v hodnotení zákazníckej skúsenosti na Slovensku, ktorým sektorom sa darilo a ako zmenila pandémia zákazníka.
Program:
- Ako sa zmenilo správanie zákazníkov v roku 2020 a ktoré značky sú na Slovensku najobľúbenejšie (Peter Rado, CX líder, KPMG na Slovensku)
- Ako pandémia zmenila DNA zákazníckej skúsenosti (Tomáš Potměšil, Head of Customer & Strategy Advisory, KPMG Česká republika)
- Panelová diskusia o CX so zástupcami vybraných značiek
- Marek Mikle, riaditeľ marketingu v Unione
- Martin Gazárek, riaditeľ zákazníckej divízie ČSOB
- Dušan Švalek, riaditeľ Slovak Telekomu
- Eva Kianičková, riaditeľka zákazníckeho servisu v Martinuse
Dôležité informácie:
Prezentácia bude prebiehať online cez MS Teams. Ak nemáte nainštalovaný MS Teams, tiež sa môžete zúčastniť, video hovor budete mať pomocou Vášho prehliadača. Zaregistrujte sa cez prihlášku nižšie do 3.3.2021. Pozvánka s linkom na pripojenie bude zasielaná deň pred webinárom. Iba zaregistrovaní účastníci dostanú link na pripojenie sa na webinár. V prípade otázok kontaktujte Sylviu Klobučníkovú na sklobucnikova@kpmg.sk.
Ďalšie školenia
Praktické školenie s Richardom Farkašom, kde sa dozviete všetko potrebné k zostaveniu konsolidovanej účtovnej závierky a princípy pri kombinácii podnikov.
Konsolidovaná účtovná závierka a kombinácie podnikov
Odložené dane sú jedna z najzložitejších oblastí účtovníctva. Richard Farkaš vám na pripravovanom školení ukáže, ako predchádzať chybám pri posudzovaní odložených daní.